Zdalna recepcja – zapytanie

Twoja recepcja pracuje w niepełnym wymiarze czasowym lub wręcz prowadzisz ją samotnie? Mamy dla Ciebie propozycję – usługę „ZDALNA RECEPCJA”.

Na czym ma polegać usługa zdalnej recepcji


– Wybierasz pomiędzy wariantem „Zdalna recepcja nocna” lub „Zdalna recepcja całodobowa”.

– Zespół specjalnie przeszkolonych recepcjonistów zdalnie monitoruje Twój grafik dostępności oraz posiada pełen dostęp do kluczowych informacji o obiekcie.

– Gość hotelowy może zadzwonić na zdalną recepcję, aby uzyskać taki sam zakres pomocy, jaki świadczysz Ty, czy Twój personel recepcyjny.

Jakie są kluczowe zalety zdalnej recepcji


Zapewnij ciągłość obsługi 24/7
Zdalna recepcja pozwoli Ci otoczyć Gości stałą opieką. W ten sposób umożliwisz płynną obsługę rezerwacji 24 godziny na dobę, podniesiesz zadowolenie Gości z pobytu, a także zdusisz w zarodku wiele przykrych sytuacji, które mogą mieć miejsce pod nieobecność recepcji.

Obniż koszty operacyjne
Wdrożenie zdalnej recepcji na godziny nocne sprawia, że nie musisz zatrudniać nocnej zmiany recepcjonistów. W rezultacie zyskujesz wszystkie korzyści płynące z posiadania recepcji całodobowej, a jednocześnie znacznie obniżasz koszty operacyjne.

Obecnie badamy zapotrzebowanie na taką usługę wśród Hotelarzy


Jeżeli dostrzegasz potencjał zdalnej recepcji w Twoim obiekcie, wypełnij poniższy formularz – skontaktujemy się z Tobą, jeżeli projekt zostanie fizycznie uruchomiony.


Masz dodatkowe pytania dotyczące zdalnej recepcji?


Napisz do nas na adres sales@kwhotel.pl; otrzymasz numer telefonu do eksperta, który jest autorem projektu zdalnej recepcji – chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania.