
Marketing internetowy nie działa?
To jedno z najczęściej podnoszonych argumentów, przez który Hotele i Obiekty noclegowe rezygnują z działań marketingowych.
Dlaczego tak się dzieje? Powodów jest kilka, m.in.:
- Brak zwrotu z inwestycji – pomimo działań reklamowych i zainwestowania budżetu, nie ma rezerwacji lub ich wysokość nie pokrywa kosztów,
- Niezrozumiałe komunikacja i raporty – branżowy język, z którego ciężko cokolwiek zrozumieć lub raporty, z których nic nie wynika,
- Wąska specjalizacja agencji – często firmy rekomendują tylko jeden kanał reklamowy, co nie uwzględnia różnorodności tych systemów (np. Google Ads / Facebook Ads),
- Długoterminowe umowy – gdzie po czasie okazuje się, że z początkowych obietnic nic nie wynika.
Pytanie, czy da się inaczej? Oczywiście!
Czy potrzebujesz do tego ogromnego budżetu marketingowego? Nic z tych rzeczy. 🙂
Ciekawy? Zapraszamy na warsztaty KWHotel, gdzie Wojciech Tomaszewski z firmy Hotel w sieci przedstawi studium przypadku:
“Jak wygenerowaliśmy 886 rezerwacji bezpośrednich na kwotę 1 477 995 zł, przy budżecie marketingowym 10 tys. zł.”