⚠ Wsparcie Techniczne 2.0 – nadchodzą zmiany w obsłudze infolinii technicznej

Drogi KWHotelarzu,

nazywam się Julia Armatys i na co dzień zarządzam biurem obsługi klienta KWHotel. Możesz mnie również znać z kilku publikacji dotyczących obniżania kosztów w hotelach.

Wiem, że zwykle komunikacją do naszych Użytkowników zajmuje się Mariusz. Dziś jednak pozwolę sobie odebrać mu ten przywilej, ponieważ mam dla Ciebie istotne informacje dotyczące mojego działu wsparcia technicznego.

Rozwijamy się z Wami

Choć pandemicznej rzeczywistości daleko do końca, jestem niezwykle dumna z Was – hotelarzy, oraz członków mojego zespołu. Nie poddaliśmy się wirusowi i wytrwale próbujemy przywrócić turystyce dawną chwałę.

Od wielu miesięcy Zespół KWHotel pracuje nad kilkoma ogromnymi projektami, które z mojej perspektywy byłego managera mogą całkowicie odmienić losy Twojego hotelu, pensjonatu czy apartamentu.

Uwierz mi, kioski samoobsługowe to tylko początek.

Rozwój wymaga jednak odpowiednich standardów obsługi

Od pewnego czasu wysyłaliśmy do Ciebie komunikaty dotyczące gwałtownie rosnącego obciążenia naszego działu wsparcia technicznego. Musiałam podjąć trudną decyzję o wyłączeniu bezpłatnej infolinii technicznej w poniedziałki.

To jednak zaledwie opatrunek mający zatamować krwawienie. Wnikliwie przeanalizowałam raporty pracy moich techników. Odtworzyłam setki rozmów oraz wczytałam się w ich dziesiątki wymian mailowych z hotelarzami.

Doskonale zdaję sobie sprawę, że obecnie nie jesteśmy w stanie zaoferować Ci takiej jakości obsługi technicznej, na jakiej mi zależy.

I tak oto w mojej głowie narodziła się wizja Wsparcia Technicznego 2.0. Wejdzie ona w życie już 6 lipca 2021 r., dlatego też proszę Cię o zapoznanie się z poniższymi zasadami działania.

Wsparcie Techniczne 2.0 – zmiany na infolinii

Powiedzmy sobie szczerze. Palącym problemem infolinii z punktu widzenia klienta jest niemożność szybkiego dodzwonienia się. Wprowadzane przeze mnie usprawnienia przyniosły wymierną korzyść – w maju odebraliśmy 95% połączeń. Wciąż jednak niektóre osoby zmuszone były czekać w kolejce przez kilka, a w newralgicznych sytuacjach, nawet kilkanaście minut.

Tu dochodzimy do głównej przyczyny „niewydolności” mojego zespołu technicznego. Regulamin naszej usługi wyraźnie zaznacza, że w ramach licencji Użytkownik otrzymuje dostęp jedynie do bezpłatnej pomocy mailowej. Pomoc telefoniczna jest darmowa tylko w przypadku awarii uniemożliwiającej pracę z programem.

Nigdy nie chcieliśmy jednak stawać naprzeciw naszych KWHotelarzy. Przez wiele lat utrzymywaliśmy darmową infolinię techniczną, która jednak odbierana jest w drugiej kolejności. Dla Użytkowników wymagających szybkiego czasu reakcji udostępniamy od pewnego czasu priorytetową infolinię techniczną.

W ramach „aktualizacji” działu technicznego do wersji 2.0 infolinia stanie się infolinią płatną.

Decyzja ta pomoże nam zapewnić odpowiednią jakość i ilość odbieranych połączeń. Przede wszystkim jednak staniemy się dostępni zawsze wtedy, gdy będziecie nas potrzebować.

Oczywiście obsługa zgłoszeń awaryjnych pozostaje darmowa.

Poniżej znajdziesz rozpiskę cennika pomocy technicznej, a tymczasem przechodzę do kolejnego punktu.

Priorytetowa infolinia techniczna – szczegóły

Dostęp do priorytetowej infolinii technicznej zapewnia wiele korzyści:

Pozwala na wykupienie całego abonamentu połączeń – nie tylko oszczędzasz nawet 35% na jednym połączeniu, ale także możesz ich wykonać więcej.
Obecność trzech pakietów umożliwia optymalizację kosztów i dostosowanie wysokości abonamentu do obciążenia zespołu recepcyjnego.
Nasi technicy odbierają tę infolinię w pierwszej kolejności – zyskujesz w ten sposób szybszy czas reakcji z naszej strony.
Mój pracownik oddzwoni do Ciebie tego samego dnia, jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie dodzwonisz się na priorytetową infolinię.

Jeżeli byłbyś zainteresowany wykupieniem dostępu, KLIKNIJ TUTAJ >>>.

Najlepsze dopiero przed nami

Dziękuję Ci, że wciąż czytasz moją wiadomość. Jest długa, jednak chciałam osobiście wytłumaczyć wszystkie nadchodzące zmiany.

Według moich analiz i oczekiwań projekt „Wsparcie Techniczne 2.0” powinien w perspektywie kilku miesięcy drastycznie podnieść jakość obsługi Twoich zgłoszeń.

Błyskawiczny czas reakcji, wysoki poziom kompetencji, zwiększona ilość dostępnych terminów usług grafikowych – jest to oczywiście proces, jednak mam nadzieję, że stanie się faktem już za 3-4 miesiące.

Chcę, żebyś wiedział / wiedziała, że będę bardzo wrażliwa na każdą sugestię i informację zwrotną. Możesz śmiało napisać do mnie na adres bok@kwhotel.pl – w temacie wiadomości umieść „Do Pani Julii”.

Raz jeszcze dziękuję Ci za cierpliwość i wyrozumiałość.

Pozdrawiam