Drodzy Użytkownicy!
Dzisiejszy wpis ma nieco inny charakter, niż dotychczasowe.
Jesteśmy z Wami już od ponad 10 lat – wspólnie uczestniczyliśmy w kolejnych etapach rozwoju KWHotel. To, co zaczęło się od skromnego grafiku rezerwacji, wkrótce przerodziło się w jedno z najbardziej rozbudowanych oprogramowań hotelowych na rynku. Ten sukces to także Wasza zasługa.
Wasze wsparcie i sugestie wyznaczają kierunek naszych kolejnych działań. Nie mam tu na myśli tylko i wyłącznie programu KWHotel – wszystkie uwagi dotyczące wsparcia technicznego, czy wzajemnej komunikacji, stanowią dla nas najcenniejszy materiał do analizy.
Z tego też względu, mając na celu dalszą poprawę jakości naszych usług, zdecydowaliśmy się zorganizować wewnętrzne zebranie firmowe. Zostaną na nim zaplanowane działania, których wdrożenie przyniesie Wam zarówno przyjemniejszą pracę z programem, jak i sprawniejszą komunikację z naszą firmą.
Zebranie odbędzie się w najbliższy piątek (13.07.2018), w godzinach 12:00 – 16:00. Począwszy od południa, zostanie uruchomiona linia awaryjna, w ramach której rozwiązywane będą wyłącznie problemy, uniemożliwiające pracę z programem.
Aby wynagrodzić Wam zmniejszoną możliwość kontaktu, kolejnego dnia (tj. sobota 14.07.2018), w godzinach 9:00 – 12:00, zostanie uruchomiona standardowa infolinia – nasi konsultanci będą do Państwa dyspozycji w takim samym zakresie, jak w dni powszednie.
By jeszcze bardziej podkreślić chęć rozwoju i poprawy jakości usług, do końca bieżącego miesiąca nasi technicy będą udzielać bezpłatnego wsparcia technicznego w zakresie konfiguracji modułu KWHotel Booking Engine. Nie tylko pomożemy Wam sprawdzić aktualne ustawienia silnika rezerwacyjnego, ale i przejdziemy z Wami krok po kroku cały proces konfiguracji.
Osoby zainteresowane taką pomocą, zachęcamy do wysyłania wiadomości na adres bok@kwhotel.pl – udostępnimy wówczas link, pod którym możliwe będzie zarezerwowanie terminu takiej konsultacji.
Liczę na to, że moja dzisiejsza wiadomość będzie dla Was miłym początkiem jeszcze lepszej współpracy!
Mariusz Luzar
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego KWHotel