Elektroniczna Karta Meldunkowa (iOS, Android) już dostępna 📋

Drogi KWHotelarzu,

Elektroniczna Karta Meldunkowa jest już dostępna w Twoim Panelu Klienta.

Nasze rozwiązanie ma na celu uchronić Cię przed kosztownym widmem zawieszenia działalności z powodu kwarantanny.

Jakie są główne zalety EKM?

☑️ Zapewnisz gościom bezpieczną, bezkontaktową formę zameldowania i zmniejszysz ryzyko zarażenia wirusem.

☑️ Spełnisz wymogi RODO i z łatwością poinformujesz gościa o polityce przetwarzania jego danych osobowych.

☑️ Przyspieszysz proces meldowania gościa oraz pozbędziesz się kolejek na recepcji.

☑️ Zautomatyzujesz pozyskiwanie zgód marketingowych, które pozwolą Ci budować relację z gościem nawet po wyjeździe z obiektu.

☑️ Wystarczy jedna konfiguracja i możesz korzystać do woli na każdym tablecie z systemem iOS lub Android.

Jak to działa?

Gdy klient podchodzi do lady, recepcjonista otwiera jego rezerwację w programie KWHotel. Jednym kliknięciem przesyła zaszyfrowane dane na hotelowy tablet umieszczony na recepcji.

Gość w ciągu kilkunastu sekund weryfikuje na tablecie poprawność swoich danych, akceptuje regulamin hotelu (dzięki czemu spełniasz obowiązek informacyjny RODO), oświadczenie COVID-19 oraz zgody marketingowe.

Na koniec klient podpisuje się cyfrowo i klika przycisk potwierdzenia zameldowania. Elektroniczna karta meldunkowa natychmiast wysyła zaktualizowane dane do systemu KWHotel, a gość odbiera klucze do pokoju.

Elektroniczna Karta Meldunkowa jest już dostępna w Twoim Panelu Klienta (menu Narzędzia > Panel Klienta > Przedłuż licencję lub dokup moduł)