
Drogi KWHotelarzu,
Elektroniczna Karta Meldunkowa jest już dostępna w Twoim Panelu Klienta.
Nasze rozwiązanie ma na celu uchronić Cię przed kosztownym widmem zawieszenia działalności z powodu kwarantanny.
Jakie są główne zalety EKM?
☑️ Zapewnisz gościom bezpieczną, bezkontaktową formę zameldowania i zmniejszysz ryzyko zarażenia wirusem.
☑️ Spełnisz wymogi RODO i z łatwością poinformujesz gościa o polityce przetwarzania jego danych osobowych.
☑️ Przyspieszysz proces meldowania gościa oraz pozbędziesz się kolejek na recepcji.
☑️ Zautomatyzujesz pozyskiwanie zgód marketingowych, które pozwolą Ci budować relację z gościem nawet po wyjeździe z obiektu.
☑️ Wystarczy jedna konfiguracja i możesz korzystać do woli na każdym tablecie z systemem iOS lub Android.
Jak to działa?
Gdy klient podchodzi do lady, recepcjonista otwiera jego rezerwację w programie KWHotel. Jednym kliknięciem przesyła zaszyfrowane dane na hotelowy tablet umieszczony na recepcji.
Gość w ciągu kilkunastu sekund weryfikuje na tablecie poprawność swoich danych, akceptuje regulamin hotelu (dzięki czemu spełniasz obowiązek informacyjny RODO), oświadczenie COVID-19 oraz zgody marketingowe.
Na koniec klient podpisuje się cyfrowo i klika przycisk potwierdzenia zameldowania. Elektroniczna karta meldunkowa natychmiast wysyła zaktualizowane dane do systemu KWHotel, a gość odbiera klucze do pokoju.